Dagens smink



Tror jag är besatt av regnbågar! :3



Hade det här sminket i skolan och var ganska kul för fick många frågor om det och vissa trodde det var läppstift vilket skulle vara ett ganska awesome läppstift! ;) Och för er som  nu undrar har jag använt primer på läpparna och sedan ögonskugga. :))

Märkte när jag var på Ica att folk vågar typ inte titta på en och sen tittar de på en smyg och som om jag skulle slå ner dem bara för att jag ser lite skumm ut. Hehehe, det är kul! 8) Köpte en pasta alfredo på Ica och käkade den och nu kommer mamma snart med en Rocky bara massa asgott! Nice! 

5 intressanta fakta om mig:
1.Har inte ätit på Gällivares thai resturang på tre år för jag en dag två gånger där och blev så äcklig att jag inte varit sugen sen dess.
2. Jag har inte solat på 3 år heller för det första gångerna jag sola mig brände jag mig så orkade inte gå igenom det igen.
3. Mamma har varit rödhårig så länge jag kan minnas kan kanske vara därför jag älskar mitt röda hår så mycket?
4. Jag har varit rödhårig i 3 år.
5. Jag får börja övningsköra nu!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: