Betyg, sommarjobb, kläder och mer!

Sitter hemma och njuter av lugnet, ska öga mig igenom min so-redovisning som är det sista arbetet i skolan, fyfan vad skönt det kommer bli med sommarlov.

Våra betyg är satta och känner mig nöjd! Eftersom att jag har språkval får jag ta bort det sämsta och då kommer mitt slutbetyg vara 255 poäng, (hade skrivit 155 tidigare vilket var fel, hehe) känns riktigt bra  och som grädden på mosen klarade jag att springa 3 kilometer ute på idrotten idag utan att stanna en enda gång och jag hade ju joggingtakt så det var ju  inte som att jag gick! Stolt! :)

Igår beställde jag också nya skor, blev ett par svarta converse för det passar ju till allt och blir bra nu till sommaren! Jag kan ju köpa mer spejsade skor senare under sommaren men just nu vill jag bara ha något annat än mina vinterskor.

Nu under det sista skoldagarna då man inte har något att göra känns det nästan  jobbigare att vara i skolan då det inte finns något viktigt att ta itu med! Men bara att dra sig dit är ju så lite tid kvar, mina sista dagar på sjöpen, GANSKA DRAMATISKT!

Hmm... Var det något annat? Jo! Har fått sommarjobb, 11/6 -29/6 tallbacka förskola, känns väl inte så där askul att jobba med barn men vet att jag är bra med barn och att det kommer vara värt då pengarna rullar in!

Mer, mer, mer? Balen snart, börjar bli nervös men hoppas att det går bra och att jag ser assnygg ut! Haha, ska försöka ladda upp en bild på mig själv innan jag går röda matten för en sneak peak men får se om jag hinner. :)


Jag älskar dig så jävla mycket. Och har saknat dig.

hejråå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: