Rainbow 3.0

Ännu ett nytt smink!


Inte lika extremt som de som jag gjort på sistone men är jävligt nöjd ändå.

I alla fall idag, så har jag varit på gymmet och det var sjukt jobbigt för kändes hela som att jag skulle svimma och det svartnade framför mina ögon så skippade den sista delen av min styrketräning för kändes för jobbigt. Nu väntar jag på att palten ska bli klar och jag ska käka sen ska Stina komma förbi och det kommer nog bara vara chill. :)

Vill ni veta hur duktig jag är?
Gjorde mitt fysikprov före lovet fast jag kunde vänta en vecka till! Awesome, men om jag skulle göra det efter lovet skulle jag ha 4 prov samma vecka! Nu har jag istället bara 3 vilket känns bättre men fortfarande jobbigt. :3

YEYEYEY!


Fotade då jag slängde med håret och tyckte det såg så awesome ut att jag var tvungen att ladda upp! Hade ju gärna haft mitt hår så jämnt, bara jag inte var så lat. Ehe...

hejrå!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: