Cockies!

HEJ!

Nu är sista dagen av lovet och spenderar den "förvånande" med Oliver! Har hunnit med massa ointressant under lovet som jag inte orkar ta upp om jag inte redan skrivit det. :) Eller jaa, kan ju skriva om idag, har legat och kollat American Dad hela morgonen med Oliver sen blekte vi hans hår men nu är det typ brun/svart/orange så vi ska bleka det igen någon gång så det blir jämn färg sen ska min pojke också bli rödhårig! :3 Älskar alla hårfärger som man inte föds med. Sen gick vi förbi coop och köpte kakor och nu sitter vi hos honom och jag kollar medan han överlyckligt spelar GTA. Nice, nice, nice.

Sen har jag fått jätte ont i min bröstkorg så kan inte andas djupt, skratta för mycket, ligga på sidan, röra mig för fort och massa annat för det gör så sjukt ont i hjärtat då. Minns inte vad mamma sa att det var men det var någon spänning eller så och hon sa att jag inte kan träna så länge jag har det och borde försöka strecha det, känns sjukt jobbigt och känner mig så handikappad, men får bara hoppas det snart går över!


Ett tag sen bilden fotades!

Känner mig inte så pepp för skolan, har matte prov på tisdag och onsdag (tisdag lektionen är för kort) sen också svenska prov på tisdag och nationella biologi provet på onsdag, ganska så nervös men det går säkert bra! 

hejråå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: