3 år sedan!

Oj, oj, oj. Imorgon gäller det! Imorgon är balen, är ganska så nervös... Har noppat mina ögonbryn, målat och filat mina lösnaglar, testat smink och hår så allting är klart. Bara invänta morgondagen!

Fan vad jag och Stina kommer att vara som dag som natt hon kommer vara blond blåögd och söt och jag kommer vara rödhårig och se ut som ett emo! Hahah, it will be awesome! Ska försöka hinna ladda upp bild imorgon innan massa bilder kommer hinna dyka upp på facebook! Vill vara först. :)


Avslutningen då jag gick ut 6'an, och efter sommaren började jag på sjöpen för första gången...

... Det är tre år sedan!
Helt sjukt hur längesen det är och hur mycket har jag inte förändrats både på insidan och utsidan och hur mycket har jag inte gått igenom? Helt otroligt och även fast det har varit en jätte fin tid känns det så skönt att det är över och att jag ska få flytta, börja ny skola, träffa nya människor och börja om på nytt. Tror det finns en större plan för mig och att den här staden har gjort sitt för mig, jag behöver vidga mina vyer och snart kommer jag få börja den resan! :)

Hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: