Me again!

Ville bara skriva lite grann.. Imorgon börjar sommarjobbet och känner verkligen att jag inte vill jobba tre veckor till kändes nog tungt sista veckorna i skolan och nu ska jag inte ens tillbak till skolan ska tillbaks till dagis! Blir tungt men kommer vara värt, och inte så tungt arbete dessutom blir ju bara att leka med barn hela dagen! :)

Sen har jag fått nya skoor! Två par till och med..:

 
CONVERSE! Är ingen converse människa alls, men hittade inget annat som skulle funka till alla mina kläder och converse är ju inte fult är ju snyggt och börjar vänja mig så kanske är omvänd och börjar bli en converse människa i alla fall! :)

Sen:


Och dem här! Fick jag av Stina som hon använde då hon gick i 4'an, 5'an eller 6'an tror jag och dem passar ändå till mig,  tycker det är astuffa. ;D

Lite bilder från senaste tiden också:


Isch, fjortis bild innan balen! Hehehe...



 Min favorit efterrätt är fan cheescake och cupcake, fyfaan vad gott! Nu ska jag slå igen och kolla tv.

Hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: