Im singing in the rain!

Nu säger alla att dem tar sommarlov men jag gör inte det riktigt ännu! Först ska jag sommarjobba från måndag - 29'de på tallbacka förskola! Kul start men inget att göra åt saken kommer nog tycka det var bättre då pengarna rullar in!

Alla undrar säääkert hur grundalbalen var, det var myycket bättre än mina förväntingar, för alla var så pepp och glada och det flesta dansade och det slutade inte med att alla låg och drog i ett hörn och var tråkiga som jag trodde! Maten och efterätten var god och allting var frid och fröjd! Däckade så fort jag kom hem och imorse släpade jag iväg mig en sista gång till sjöparksskolan och tog farväl av min klass. Inge mer 9a, inget mer sjöpen. Ganska sorgligt ändå men nu ska man blicka framåt!

Käkat pizza med några och sen har jag fått träffa Oliver som jag inte sett på länge! (i alla fall känns det som en evighet, tror det bara var en vecka).

När jag kom hem var det asgod mat på G och mommo och moffa var här och hade köpt en vattenkokare till min blivande flytt, nice! Sen fick jag 500 spänn i presentkort av mamma på Åhlins, tror att det blir att införskaffa en ny klocka eftersom min senaste är trasig!


Snodde bilden av Elina Palmheds facebook! :) Jag och Stina vi kör! Var nog den blekaste på balen, har inte solat en enda gång! o.o


RAGGAR BILEN! VI KÖR! Vet att det ser ut som att jag har hållning som en krabba.

Nu blire mat och sen tårta, ska försöka njuta av allt det här nu för sen blir det allvar på gymnasiet...

P.s. Fick G i musik och franska MVG i bild, slöjd, svenska och geografi sen var resten VG så känner mig riktigt nöjd!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: