1-3 månader

Tänker inte orka uttrycka mig i hur det nya "trenderna" ser ut, folk får väl se ut som dem vill, men kan ju säga, börjar bli ganska galet om ni frågar mig! ;)

I alla fall är det Ellis dag idag, kommer nu fara till skolan sen när jag kommer hem äre top model klockan fyra sen project runway och sen 21 är det samma sak men all star! Så kommer bara ligga framför tvn och bara vara för tycker jag förtjänar det.

Igår på gymmet var jag gaanska grym, ökade min spring tid till det dubbla och sprang en halvtimme, kändes för ovanlighetensskull skönt att springa.

Sista skoldagen på sjöpen och borde kännas lessamt men känns befriande, måste få bryta mig loss från den här staden innan jag blir galen! Snart jävlar flyttar jag allt mellan 1-3 månder är det kvar, så oerhört fint det kommer bli!

Men ska gå nu! heeeeeeeejr¨å

P.s. Aningen nervös för balen!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: