Nytt, nytt, nytt!

Här kommer bilder på mina nya awesome grejer!


Tröja, nomnomnom, underbar tröja som funkar till typ alla mina kläder! Man kan inte få nog med såna här tröjor! :)) (och så ser man en bit av mina nya brallor)


Inpulsköp som jag gjorde när jag var på stan med Oliver och Sofi, fast det var inpuls så är jag jävligt nöjd!


Åh mina fina hörlurar jag fick av Kisse! I love them. :3


Sätter runt armen med mobilen i så jag slipper hålla i den då jag lyssnar musik på gymmet.


Mah new phone! Stolt över att betalade typ hela själv. :))


Väska, väska, var mycket behövligt för min gamla är helt trasig!


BYXORNA! Nomnomnom, älskar dem stenhårt assnyggisch!

Gymmat sönder idag och slängt i en tvätt, måste nu handtvätta min korsett och de svart/vita byxorna (så det inte blir missfärgade) och sen ska jag fortsätta läsa min nyligt påbörjade bok, tror den hette Smuts. Den verkar asbra!

Veckan ser väl ut så här:

Tisdag: träffa Stina och ha det trevligt!
Onsdag - Fredag ska jag vara i Finland, skönt att komma bort från Gällivare och göra något annat.
Sen Fredag - Söndag ska jag umgås med Oliver och så ska han få hjälpa mig göra hål i ett par av mina jeans! Slängde bort mina gamla jeans för hålen hade blivit så fula så måste göra nya för man måste alltid ha ett par håliga jeans. :))

Var allt jag ville förmedla just nu! Ska duscha nu och sen ta itu med den där tvätten. :)

Hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: