Norrköping!

Om ni inte sett på min facebook så ska jag flytta ner till Norrköping, fick in brevet om att jag både kommit in i Norrköping och i Östersund och bara efter en natts eftertanke skickade jag in med ikryssat JA till Norrköping. Känns jävligt bra att ta mig härifrån och skolan verkar sjukt bra, så kommer nog sluta skit bra. :)

Aningen läskigt att flytta så jävla långt utan att känna en jävel eller något, men jag tror att det kommer gå bra och tror på mig själv att jag kommer klara det! 

Norrköping är en bit under Stockholm!

Jaa, ni ser ju hur långt ner deet ligger! Jävlar... Men ska dra nu, ville bara meddela. 

HEJRÅ!


julia andersen

DO THIS MAKEUP!! http://9gag.com/gag/4712143

melinda

Ååh vad kul Elli, det kommer säkert gå jättebra ska du se!

Louise Wiberg

Tja, du ska gå på väl gå på plusgymnasiet? Jag är iallafall en utav de 3 tjejerna som inte har något boende, och jag tror att vi kanske ska bo tillsammans? Vi får se hur det blir, skickade vän förfrågning till dig på fb, du kan ju acceptera så kan vi snacka om det där, om det blir något. :-)

Madde

Tja! Jag ska också gå i Norrköping och har inget boende heller så jag kommer antagligen bo tillsammans med dig och tre andra tjejer haha! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: