Ninlgph!

Nu börjar jag bli jävligt nervös över flytten och samtidigt att jag vill att det ska vara nu vill jag stanna tiden och hoppas att sommaren varar förevigt för är så nervös!

Idag har jag träffat Jossan för vi tyckte att vi borde hinna prata och ses innan jag flyttar bort härifrån! Köpte först ny rouge för jag är duktig och tappa bort min och så köpte jag ett knallrött läppstift - for those days you feel pretty! Efter det käkade vi sönder på Alla tiders och jag åt en toasttallrik till middag bara för att jag kände mig nog rik för att göra det! När det var klart tog vi hennes epajanne och for och snacka med Linus utanför mds i någon timma och var kul att hinna se honom också innan jag sticker härifrån. :)

Ni vet då jag snackade om att boka en tid till en sak som ni skulle få veta om tidigare? Har i alla fall fått tillåtelse att pierca mig så ska göra en snakebite piercing (google it!) men fick ju veta att det inte gör piercingar i Gällivare längre men ska få fara till Luleå någon gång i framtiden och göra det. :) Kommer nog bli assnyggt!

Längtar just nu ihjäl mig att mina grejer ska komma och att mobilen ska plinga att jag kan hämta ut det ena efter det andra, kommer bli asnice. :3


Gamla minnen är allt jag tar med mig då jag länmnar den här staden och börjar resan mot stjärnorna!

P.s. Fattar någon rubriken? ;)

HEJRÅ!


jossan :PPP

Jaaag fattar!! Det är första bokstaven i varje nytt stycke :D hehe grym

Svar: Du är sååå vis!
Ellinor Maria Wikman

ida

jag råder dig till att inte göra snakebites!!!

har haft det och efter ett år (eller nå sånt) plockade jag bort dem och har världens fulaste ärr nu.

Svar: Men vart gjorde du den? Är väl helt beroende på vem som gör och hur bra man håller det rent osv? Oliver har ju haft en annan piercing i läppen och det syns ju inte, och vet andra där det också knappt syns några ärr
Ellinor Maria Wikman

ida

Var putte som gjorde på mig men vi använde en ny kanyl, rengjord tång osv. Och jag rengjorde piercingarna i princip hela tiden. Men ja, du kanske har mer tur än mig om du väl väljer att plocka bort dem ^^

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: