I min rikedom kom fattigdom!

För ett tag sen kom mina sommarjobbs pengar ungefär 4800 och nu har jag bara 1800 kvar för jag har shoppat sönder internet! Har köpt ett par byxor jag velat ha sjukt länge, två tröjor, ny mobil, mobilhållare (runt armen till gymmet, köpte den för jag fått asnice hörlurar av Oliver!) och sen en överraskning till Oliver som han ska få snart för vi har ju snart varit tillsammans ett år, helt jävla sjukt att det gått så lång tid! Kan inte fatta det... Men i alla fall hoppas jag han blir asglad. :3
 
Sen så är det ju som sagt bestämt att jag ska flytta till Norrköping och om jag inte har skrivit det ska jag gå Plusgymnasiet (en friskola) och elevhemmen är för den kommunala skolan så får se om jag kommer in där och om inte (som ni kanske blev lite förvirrade av i förra inlägget) ska jag möjligen flytta ihop med 3 (?) brudar som jag aldrig träffat i en lägenhet. Lite jävla läskigt men tror säkert dem är trevliga och att det kommer gå bra! (om det nu blir så)

Börjar 21 augusti 10.00 -14.00! Fyfan, vrider sig i magen vid tanken är så jävla nervös!! Inte för att det inte kommer gå bra i skolan eller att flytten kommer gå bra utan att alla kommer hata mig. :( Säkert kommer det tänka att jag är en ful apa. :( Haha, nej hoppas det blir bra!



Det var allt jag ville säga för just nu. Ska dra mig till gymmet för även fast det är sommarlov slappnar jag inte av, håler stenhårt på mitt gymmande!

P.s. Har satt in en ny karta med Norrköping och Gällivare längre ner för såg att man inte kunde läsa där det stod Norrköping!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: