Besök hos läkaren!

Nu flyger höns!
 
Har varit och tagit bort ett födelsemärke på sidan av magen, var ganska läskigt för han som gjorde det skakade väldigt mycket medan han skärde upp mig, haha, nej men det gick bra men kan inte fara på gymmet idag för får inte duscha och orkar inte gå runt och lukta svett så känns ju lite tråkigt att jag inte får provköra mina nya sportbhar! ;)

Senare ska jag fara till Oliver och titta på hans nya Zelda och se honom hoppa upp och ner av glädje, sötfan. :)

Laddar upp en bild på en teckning som jag faktiskt är stolt över och nöjd med (men det var ju inte bra att jag sa det för i Sverige kan man inte gilla och vara stolt över sånt man själv gör ;))


Yeey, kan mer än sminka i alla fall! :)

Nu ska jag laga lite lunch och hämta upp tvätten...

Hejrå!


Karro

Du är ju grym, var stolt!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: