Beautylish

Måste bara snabbt skriva att jag blivit meddlem i en underbar sida "Beautylish.com" och där kan man ladda upp bilder och videor på smink, hår och naglar sen kan man se, kommentera och gilla varandras bilder och man kan diskutera det olika sakerna!

Är sjukt roligt och blir så inspirerad av att se allting, har laddat upp bilder på det jag gjort och har fått jätte bra respons på så kort tid. :)

Är folk från alla delar av världen som delar min passion och är så roligt att se!

Har också beställt hem nytt smink för 600 kr och är kommer bli jätte kul att få det för har länge planerat att köpa det! :)

Pepp, pepp, pepp.

15 far jag ner till Norrköping, inte länge kvar nu alltså. Ska bo hos Linda och Sue Ellen tills jag får en egenlägenhet!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: