Och så vidare och så vidare...

AMAZING TVÅ INLÄGG PÅ EN DAG!

Jag ville i alla fall ta upp en sak jag har funderat på... Man brukar ofta få höra att det ena och det andra om att man har ful haka eller att man har för mycket fräknar och jaa ni fattar, va?

Det jag vill komma fram till att jag tycker det är sjukt fint när man har liknande saker! Man kanske har mycket utmärkande kindben, eller "rövhaka", man kan ha mycket fräknar eller födelsemärken och jag tycker det är så fint och intressant!

Det är sådana saker som gör ett ansikte intressant och minnesvärt och egentligen är väl det de flesta vill? Att bli ihågkomna? Jag ville bara snabbt ta upp att jag tycker det är något man ska vara stolt över och inte klaga på. Nog kan man inte gilla vissa saker men jag ville bara säga att det bara är fint då det är lite unika drag och inte alla har samma ansiktsformer och liknande. :)


Bilder från google.



matilda

hahahah, måste bara fråga.. googlade du på rövhaka?!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: