Allting går säkert bra!

Förlååt för att jag inte bloggat! Statistiken har sjunkit som en sten i vatten, but here I'am!

Skolan känns inte så bra just nu känner mig trött och har en hemsk huvudvärk dagarna i ända och orkar inte sitta och trycka i mig massa alvedon då det ändå inte hjälper någonstans...

Idag fick vi våra inloggnings uppgifter så vi kan söka till alla olika linjer och gymnasier. Jag har ju vetat i över ett år nu att jag ska söka till Furuhedskolan i kalix och gå hantverksprogrammet, sen i tvåan ska jag välja hår och smink inriktning! Känner mig jätte nervös över att jag inte ska komma in eller att jag inte kommer hinna få en bostad men det går säkert bra. :)

När jag kom hem var det en glad överraskning som väntade på mig! Olivers present hade äntligen kommit, han fyllde ju år den 7'de men, men bättre sent än aldrig! Sen väntar jag också på att en bok jag beställde åt han ska komma, kan skriva vad det är för var tvungen att fråga han vad den hette då jag skulle beställa den så han förstod men sak samma! Man kan inte vara bra på allt...

Annars så flyter väl livet på som vanligt och snart är Np men är inte så nervös, möjligen bara för no-ämnet vi ska ha i, vet ännu inte om det blir fysik, kemi, biologi eller teknik... Hoppas verkligen på biologi för fick MVG på alla proven i år så det är de jag kan bäst, men det går nog bra i alla fall de med!

Tänkte ladda upp en bild men ser ju så förbannad ut på alla bilder (min mors dator)

hejdå!


Karro

Du slipper iaf oroa dig över att det kommer vara i teknik för det är inte med, jag hoppas däremot på att det är i kemi, haha! Tyvärr var det i kemi förra året så det lär ju inte vara samma... :(

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: