16 ÅR!

Nu var jag 16 år och jag gjorde inte såå mycket ovanligt unika saker under dagen... Vaknade hemma hos Matilda efter en hemskt trevlig dag/natt hos henne med ny färgad utväxt! For hem hade "pizza picknik" (när man äter pizzan på golvet för man orkar inte städa) och käkade tårta och fick min present en systemkamera (foto och film användbar!) och 300 spänn. :)

Senare for jag hem till Oliver och vi passade hennes lilla syster och spelade "Just Dance" och käkade kladdkaka, haha, hon är så ytterst söt att hon blir jobbig ibland... Hehe. Kring 10 for jag och Oliver hem till mig och tog det allmänt chill bara, ingen märkvärdig dag egentligen men känns onödigt att överdriva då jag ändå bara fyller 16. :)

Idag vaknade jag med Oliver på min sida och vi färgade mitt underhår och hans utväxt sen duscha vi och käkade frukost. Vid sju for vi och köpte en Rocky från Manuella och den var ju sjukt god! Nyss var vi på Ica och köpte Red Bull och Marabou och nu tar vi det bara lungt och myser på!

Föresten så gick min tunnel sönder för ett tag sen för ringen man snurrar på på baksidan gick av på mitten men min nya kom idag så kommer bild på den!








Fiiin! Tycker såna här tunnlar definitivt är en av det snyggaste sorterna. :)

HEJRÅ!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: