For ever alone... Or?

Nu sitter jag här ensam en fredag. Fml. LIXOM!

Nej, jag skoja! Eller jag är ju ensam men orkar inte deppa över det, men i alla fall sitter jag och jobbar matte så jag blir klart med det idag och slipper göra det på söndag. Senare ska jag i alla fall fara och basta och ha en riktigt mysig tjejkväll med Stina kommer nog vara riktigt trevligt och känns som om det kommer bli en bra fredag! :)

Imorgon kommer Sue Ellen, Linda och Rocky! Woop woop, har ju saknat Rocky så mycket! :3 Hahah och dem andra också, hehe, men då har jag i alla fall någon att socilisera med medan alla andra har åkt bort, för idag far Matilda till Kalix och imorgon far Stina till Hakkas och Oliver är ju ännu borta men då är det ju ingen fara! I alla fall ska jag nog göra klart matten nu så jag slipper fundera över det nå mer.

Det är något fel så kan inte ladda upp bilder, DAMN!

Det där lät ju jävligt party skulle jag säga men nu ska jag ha party med min mattebok!

hejr¨å


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: