Svenskars idioti - videoblogg

 
Svenskar är då tröga ibland och var tvungen att avreagera mig lite grann här!

Ska umgås med Jahfet idag och möjligen köpa nya byxor, awesome, är på grymt bra humör och hoppas ni också är det! 
 
LOVE!


Anonym

Noll fakta. Hur fan vet du allt detta? vet du att Invandrare aldrig skriker sådant på stan för att du aldrig varit med om det? Hur vet du att svarta inte tar illa vid av ordet Negerboll? De ÄR pga svarta som vi tar bort ordet Negerboll. Och DU säger att dom invandrarna DU har pratat med inte " bryr sig " om våran tradition. När fan är du ute och går omkring och pratar med invandrare om de här? de tvivlar jag rätt starkt på, ifall du inte anser att din Svarta kompis som uppenbarligen är född och uppvuxen i sverige, är en invandrare. Och de må vara sant, dom "bryr sig" kanske inte om våra traditioner men samtidigt SKITER dom i att vi INTE vill ha DERAS
traditioner i vårat land. Men dom som är muslimer vill ju ha hit alla deras böneutrop och svammel. De är stor skillnad på att vara en Svart man/kvinna i sverige ifall man är född och uppvuxen här och har gått på svensk skola hela sitt liv än om man invandrar hit och är en sån där jobbig jävel som bara kommer hit för att "sverige är ett frittland - och här får man göra som man vill". De är jäävligt mycket som har förändrats i sverige sedan vi började ta emot mångfald och väldigt mycket av de. Kanske därför allt uppståndelse i media? För de är väl ändå mer än rätt att folk som invandrar till andra länder följer deras lagar/normer/traditioner när dom kommer dit? Inte kommer ju folk från amsterdam hit och röker gräs på öppengata? Eller har du hört talas om någon svensk som åkt till nått utländskt land och klagat på vad dom kallar vissa saker och bett dom slutat med deras ex. böneutrop för de känns kränkande?

ignorance is bliss

Svar: Först vill jag säga att jag inte tar upp någon direkt "fakta" jag uttrycker bara min egna personliga åsikt om hur jag tycker om det svenska samhället. Jag säger i min video att det säkert finns invandrare som tycker det är dåligt och så vidare i Sverige men det är för att svenskar har uttryckt den nedtryckta bilden kring dessa orden (neger, negerboll osv), ingen svensk tar illa upp av typ "vitlök" för ingen ropar "Jävla vitlök jävel" och liknande, det har aldrig blivit den nertryckta bilden av detta. Jag menar inte att alla invandrare är som jag säger alla människor är olika men jag tycker att det är orättvist att säga att det är invandrare som till exempel har skapat det här kaoset om att "pepparkakor ska förbjudas" det är svenskarna på den här skolans påhitt och ingen annans så varför ska dem få skulden och massa skit för det? (Nog för att det problemet är löst och barnet får nu vara pepparkaka men det faktumet att man skylde på invandrare då det var aktuellt tycker jag är orättvis behandling)
Jag tror (jag kan ju inte veta helt 100) men jag tror att det som säger att Sverige är ett dåligt land och så vidare är inte dem som invandrar för dem är nog bara tacksamma för att få komma någonstans istället för att leva i krig och liknande. Jag tror att det är den andra generationen eller tredje generationen invandrare som säger sådana saker om Sverige för dem är precis som alla andra svenskar, ett land är aldrig perfekt och ibland säger man sådana saker även fast jag är grymt tacksam för att bo i ett land som Sverige.

Jag säger ingenting om att invandrare tvingar på oss deras traditioner (vilket inte spelar någon roll för mig om dem kommer hit men jag antar väl att vissa uppfattar det negativt) men det är inget faktum som jag kommenterar så jag förstår inte varför dra upp det?

Allt jag försöker få fram är att svenskar skyller allting på invandrare då det är dem själva som skapar det, bra exempel är just pepparkakorna.

Sen måste jag säga att jag står för min egna åsikt och står för det jag säger vilket jag märker att du är rädd för att göra. Tyder det på en tveksamhet att det du säger stämmer?
Ellinor Maria Wikman

Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=8bfElV-RCps

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: