Mina julklappar

Nuuu (tog inte så lång tid) tänkte jag visa vad jag fick i julklapp! 
Bilderna är oredigerande för... Jag är lat men går nog bra.
 
Syster och mini kusin jul feina!
 
Makin' ready!
 
 
*mad face* men ville ha tillbaka min kamera! c:
 
 
Känner att det märks att jag flyttat hemifrån!
 
FRÄNA KNIVAR!
 
Nitbälte... :3 som kan matcha mina två nitarmband... c8
 
Lite suddig men ah, ny byxor (thights)!
 
Som sagt, suddigt men awesome huvtröja! Love, love love! 
 
Helt fränt, både mobil och kamera i händerna, DUBBEL WIN!
 
T-shirt, som också fanns i videobloggen. 
 
Penga flow! Sen hade jag 500 kr till sen tidigare och nu har jag bara 200 kr kvar. :c Mesta dels av pengarna gick till att klippa sig och en ny hårddisk som ska hämtas ut då jag kommer hem.
 
Seeen så är det en till t-shirt och en huvtröja som är försenad i posten som jag väntar på men kommer bilder (eller video) då de kommer, will be awesome! :3
 
Var ungefär allt, sjukt nöjd vill bara att resten av sakerna kommer! Nu ska jag koka nudlar och slå på en film och njuta av lugnet. 

Massa kärlek!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: