ROWSA PARAPLY!!

Skolan går asbra och har haft första sminklektionen, lärarna (alla i skolan) verkar asbra och sminkläraren Simone med! Har fått 10 olika borstar men ska också köpa en till av henne (får 40% rabbatt från makeupstore om jag köper genom henne) så blir billigare såå! :)


Mina 10 nya borstar!!


ROWSA PARAPLYY!!

Igår hade jag askul med Becka, Johanna och Samme, fyfan va trevligt det var. 8)
Idag dissade jag Becka min snäcka för orkade inte sova hos henne, hehe, förlåt. :3

Det var allt! Ni får fula cambilder just nu då min systemkamera är kvar i Gällivare! Kommer fara hem på torsdag och kommer vara hemma på fredag YEY, va nice! 

Orkar inte fota allt annat jag smått köpt osv, tyckte det här var det intressantaste.. 

Var allt jag ville säga, saknar alla söta i Gällivare och Oliver också! KOMMER SNART MINA SMÅ BABIANER!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: