Mac book air! Hmmm..

Nu har skolan varit igång en vecka och börjar kunna få ihop allting och lära känna människor, det flesta här är så himla trevliga och härliga och öppna och pratglada så det inte blir awkward, love to you guys! Tycker lärarna verkar jätte bra, är riktigt nöjd med schemat (älskar måndagar är bara hantverk då alltså smink, hår osv!), maten är väl lite sisådär typ hälften av gångerna (hittills) har det varit gott och andra hälften inte! Men får ju se är ju bara första veckan. :)

Hmm.. Var kul igår hela skolan tävlade och skulle hitta typ några som var äldre än 65 år som pussades och då fick man 50 poäng osv och sen fick man en poäng för varje person som skrev på ens mage och så vidare! Var askul, jag Beckah, Johanna och Rebecka sprang runt som satan, vår klass vann inte men var ändå kul! Sen efter skolan hoppade jag runt på stan med Beckah och tre andra brudar från 2'an sen köpte jag busskort och efter det for jag hem och käka sen däcka jag. (:

Idag fick vi våra MAC BOOK AIR! sjukt tunna är dem, men ah, är ju gratis dator (bara man tar examen) så är ju ganska så nice. :)
 

Klaaaart man måste ha en Mac bild med ny datan! Uppsatthår by the way, har inte kapat av det... Ännu! ;)

Har fått en lägenhet i december men får se om jag får en tidigare men annars är jag hemlös till december! Bostad någon? :3 Hahaha..

Kommer hem till Gällivare nästa vecka mina små hallonsnoppar, så frukta ej är snart hemma igen! Hejrå för nu!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: