Lila&grön skylt

Idag vaknade jag med Oliver, kollade How I met your mother och käkade ostbågar gick till coop och sen for han hem kring 17.30 och då gjorde jag och Stina skylten jag länge velat hänga upp på hedenbron, var jätte kul att sitta ute i en tunnel och måla på ett stort lackan med händerna, awesome! Kände mig så konstnärlig. ;)



Skylten är som ett hejdå eftersom jag flyttar nästa vecka, står på den "HEJDÅ / Elli" satte upp den med massa kärlek till alla fina Gällivare bor jag träffat under mina 16 år här!

P.s. kan någon göra en ny enkel header åt mig? Mitt gamla redigeringsprogram la ner (det var online) så har ingenstans att redigera och orkar inte ladda ner typ photoshop för har ingen egen dator just nu!
Help pleaaase. :)


Kram!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: