Fredag - Nu

Ska väl berätta om min helg då:

fredagen kom jag med tåget till Luleå och orkade då inte dra på Lk så stannade hemma hos Ellen och spelade Skyrim med Oscar (bror), Ellen (kusin) och André (Ellens snubbe) och hade en allmänt trevlig kväll.

Lördag morgon fick jag fara med Oliver till sjukhuset och spendera 6 timmar där eftersom han hade varit duktig och brutit handen, efter det for jag och Ellen in på Lk området med några andra och hoppade runt ganska mycket med vilka människor jag umgicks med så orkar inte dra det men bra kväll var det! Bortsett från att jag imorse fått sy mina byxor som jag råkade ha sönder, hehe...

Sen söndag morgon for jag hem till Bob där Oliver också var. Spelade Mario (minns inte vilken, hååhåå) och beställde pizza och kollade Due Date. Skönt att ta det lungt efter lördagen! Planen var ju att ta tåget hem på söndag men alla tåg var fullbokade så fick sova hos Bob och tog det 1 timme sena tåget 6.25. När vi hoppade av tåget for vi till coop och hämtade ut min tröja som kommit (den jag skickade tillbaks!), köpte mat och godis och sen har vi bara tagit det lungt hos Oliver! :)

Just nu väntar jag på att Oliver ska komma så ska vi på stan och sen hem till honom och senare ikväll ska vi väl sova här, måste ju ta hand om honom då han brytit handen!


Var jävligt svårt att få bra bild men det är svartspets över det svarta tyget i alla fall! Så jävla niceee...

Sen får ni en skumm bild jag råkde fota och inte vet varför jag laddar upp den, gillade den bara (nej inte på grund av b00bs...)


Måste också snabbt säga att på den här sidan "Beautylish" jag tidigare skrivit om har jag fått 50 gillningar på mitt regnbågstårar smink! Blev jätte glad då jag såg det. :3

hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: