Överraskning eller vad?!

Awesome dag!

Först for jag till gymmet och körde stenhårt kände mig riktigt nöjd efteråt sen hem duscha sminka mig och fara till Stina och mot Alla Tiders där vi fikade, tog en ost och skink -toasttallrik och en smoothie, asgott! Tog det bara allmänt lungt sen och gjorde inte mycket. Senare for jag och mor min och handlade och köpte nutella så ska jag göra plättar med nutella till frukost imorgon mums! Så köpte jag också två blekningar så ska det svarta underhåret bort nu. :)

Men det riktigt häftiga hände då jag vi for förbi mommo och moffa och fikade och sen så fråga moffa om jag ville ha en EU-moppe och ja, så hade han tydligen köpt en moppe åt mig som stod i garaget nästan helt ny! Hade bara gått 7 mil och var tre år gammal... Blev asglad men chockad för jag har ju inte direkt bett om en så var ju en riktigt trevlig överraskning! :) Fina moffa! ♥

Då har man något att köra medan epan är under reparation nu till sommaren, hehe...

Nu ska sminket bort och sen ska jag bara ta det lungt framför tvn tills jag ska sova...


En bild från i påsk då vi tolkade till sjön där vi skulle grilla.


Hare gott!



jullan

Fan va nice! Joina moppejullan och moppeerkan (lät inte lika bra som moppejullan) på nya äventyr!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: