Det jag glömde säga igår...

Nu sitter jag hemma hos Oliver medan han gör konstiga ljud och spelar zelda! YEAH! Tänkte på grund av någon anledning att jag måste skriva att jag har ju gått skoterkursen och imorgon blire uppkörningen och allting och sen ska jag göra provet! Och så ska jag också imorgon till frissan och klippa mig och det blir säkert något awesome... Klipper mig nu istället för närmare balen för då om det blir dåligt hinner det växa sig vettigt tills dess! ;)

Hmm... Sen är det snart påsk och då ska jag fara fredag - måndag till Vårsjö, moffas stuga mitt ute i skogen, och bara tare lungt och inte tänka på alla framtida problem jag har... Nej, men nog fan kommer allting lösa sig till det vackraste!

Bruuuuuuum bruum bruuuuuuum, hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: