Uttryckslöst.

Sitter hos mommo och väntar på att maten ska bli klar, vill att den ska vara klar nu så jag kan hoppa in i min idiotiska bil och fara till Oliver! Anledningen till att den är idiotisk är för tidigare idag for jag med Stina och tanka och då när man skulle köra iväg var ju strömmen slut, blir ju förbannad, men pappa har ju slängt startkablar i mitt flak så ringde Jossan och hon kom och startade oss. :) Att den där bilen alltid ska ha något jävla problem... (Kallar den bil fast jag är mycket medveten om att det är en A-traktor)

Har hunnit med ganska mycket idag, bland annat varit på Apoteket, köpt ny pumla och tankat, det låter inte mycket men det har varit väldigt invecklat. ;) Skulle också hämta ut mitt körkort som kommit på posten men det var ju stängt såklart! 

Sen har jag fått massa roliga idéer till nya sminkningar, men när det kommer upp får man se, känns som jag knappt har tid att titta mig själv i spegeln nu för tiden... Kanske gör det imorgon om jag hinner. Imorgon ska jag också (äntligen) byta bakljuset på bilen eftersom det har varit trasigt nu ett bra tag, sen ska jag fråga pappa om man kan fixa ljuset inne i bilen som lyser på mätarna för det är jätte jobbigt att köra i mörker för då måste jag hålla i en liten lampa så jag ser hur fort jag kör...  Jobbigt läge... Nu blev det massa prat om min traktor igen men det blir alltid så för den tar upp så mycket tid av mitt liv!

Matilda gummsan krya på dig nu, jag älskar dig!♥

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: