Underwear!

Här sitter jag igen och öser på med Bullet for my valentine i mina hörlurar medan jag hoppas att Oliver vill vakna snart för jag börjar ju bli uttråkad.

Helgen har varit jävligt fin, inga läxor och bara haft roligt med det bästa människorna och gjort hål i mina byxor igår med Oliver, blev jätte fint. ;) Sedan kan jag ju säga att nu börjar det närma sig till då jag ska klippa mig, börjar bli sjukt taggad! 

Favorit i repris:


Har ingen bild från igår men så här gick jag sminkad igår, eller ungefär det var lite mer komplicerat den här gången men hela helheten. Var Oliver som tyckte jag skulle gå ut så och jag tyckte det var jävligt roande att se hur folk tittade. :)

Ska ta och ladda ner en film och få se när Oliver ville öppna ögonen.

Vi hörs när vi hörs hejdå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: