Snabbt som vinden...

Rykten sprider sig satans fort då det behövs...

Jag tror inte så många har undgått att höra att jag krockade med min stjärna idag, det hände vid korsningen mot Statoil och det var mitt eget fel, jag kollade inte då jag skulle köra ut på huvudleden och hann inte se den andra som brassade rakt in i mig så vänstra sidan av stjärnan är ju lite krajad. Jag själv slog i huvudet och har ganska mycket huvudvärk just nu och lite skevt i nacken men tänker bara på att min fina bil ska bli lagad igen. Känns jävligt onödigt att det skulle gå så här men inte finns det mycket som kan göras åt saken just nu. Om mitt huvud inte är bättre imorgon så far jag till en läkare! 5 minuter efter jag krockat fick jag säkert 5 samtal och massor av sms, rykten sprider sig fort i en liten stad...

Är just nu hos Oliver men han ska säkert snart ut och jag tror jag ska fara och kolla film hos min mor och sen ska jag mest troligt sova här. :)


Och sen klippte han av sig håret... Hahah, nej vad snygg pojke!

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: