Känslor!

Nu är jag här igen! :) Har funderat på att blogga ett tag nu men är hos min mor i veckan och vi har ännu inte fått internet dit så tar det nu medan jag är hos Hildred med Oliver och henne! :)

Kan ju berätta att det var jätte trevligt i Luleå i lördags, for dit och så träffade vi Skrället, Maria* och Bob, ytterst konstiga men ytterst roliga människor! Hahaha, fick veta av en snubbe som ställde sig mitt på torget att Jesus kommit tillbaka, haha, han var ju lite läskig... Sen drog vi bara runt och Oliver köpte gitarrsträngar och jag blev grymt sugen att köpa en ukelele.... Något att tänka på, fast inte just nu min ekonomi är väldigt dålig. ;)

I måndags fick jag mammas kort och skulle tanka bilen full tank... Så klart då man startar bilen så är batteriet slut! YEY... Så tjorvade på sen skulle min granne hjälpa oss (mig och Hildred) men det gick ju åt helvete och ingen kunde komma men sen efter ett tag kom min far och drog igång oss, men sen när vi var i stan så fick jag ju kärringstopp och bilen vägrade starta så stod just vid en korsning och väntade på min far men innan han kom, kom Bergman och Duvmo och började dra oss efter deras bil sen kom pappa och efter ett tag Nicke och Oliver också måste sett speciellt ut... Men sen tankade vi och pappa drog igång mig och sen hade jag batteri och full tank igen! :)

Den 26 september 16.15 ska jag till frissan men avslöjar inte mer, kommer bli awesome bara så ni vet! :) (Skrev mest som minneslapp till mig själv, hehe)


Jag tycker bilden är fin! :D

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: