En ny!

Jag klarade att trycka på den lilla saken där det står "Nytt inlägg" YEY! Men vad fan jag har ju så sjukt mycket jag ska hinna göra och orkar knappt gå in på facebook nu för tiden, allt med internet har tappat sitt intresse... Ändå har jag kvar några läsare varje dag vilket alltid är roligt! :)

Skolan flyter väl på och blalblablablabl men den stora saken jag snabbt ville säga var att jag köpt nya epa/a-traktor/traktor/bil/stjärna! Den är jätte fin men lite mer svår styrd och annorlunda från min förra men jag får bara vänja mig vid det!


Visst är han fin?! :) Bilden är fotad av Robin Eriksson.

Men i alla fall så har jag typ spelat in videos och tagit fula bilder på min mobil och sen laddat över dem men inte har jag haft tiden att få upp dem här och laddat upp dem på yt...

I alla fall ska jag och Matilda om en halvtimme fara och spela in till den här dokumentären jag och Julia var med i i sommras! Efter det ska jag till Oliver och visa min fina bil och sen ta det lungt hela jävla dagen.

Vi hörs väl nu om en månad eller så. ;)

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: