mina dagar

Nu har jag fått tag i en dator att blogga med, woho!

Jag kan berätta om vad som har hänt nu under dagarna.
I fredags då vi kom hit släpade jag med mig min bror och kusin till stan fast det var väldigt motvilligt, haha. ;)

Sen igår har vi varit på den här feta loppisen i Arkushallen köpte 20par lösögonfransar, ett par sprillans nya sjukt snygga skor. Sen har jag fått en ny jacka av min moster och en väska av min andra. ;) Så känner mig nöjd med allting jag får med mig hem. Tar säkert och laddar upp bilder senare.

Igår har jag också träffat Matilda, Hanna och Marigona på stan så jag var ute och tog bilder med dem till ungefär 22.00, det ska ni också få se så fort Matilda skickat dem till mig.

Sitter här i en nästan tom lägenhet, eller jo min bror och kusin är här men det spelar ju bara tvspel och sånt orkar jag inte med så ska nog ut och springa, fan vad härligt för har tjockat mig somfan ihelg.

hejdåå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: