sjuk på en fredag? why not..

Härlig fredag asså! Vill ni höra?

Sjuk eftersom efter jag tvättat bilen igår var jag blöt om fötterna men för lat att byta till torrt så nu är det som de är, yr i skallen och snoret bara rinner som tur slipper jag ont i halsen och huvudvärk vilket jag tycker brukar vara det värsta. ;)

Har inte haft internet föränn ungefär 23.30 och har i min brist på saker att göra läst ut en hel bok på 218 sidor och sen kollat Karate kid två gånger! Och sen fått ett utbrott på mina underbara syskon och föräldrar, då drog man ut i stjärnan och lugnade sig, kändes bättre att sitta där för mig själv än att stänga in mig i rummet för då kan jag fortfarande höra det andra i huset.

Sen tjockat mig som man alltid gör då man är sjuk och inte har något att göra.

Tror jag kommer vara sjuk hela helgen, tjoho eller inte! Ska nog i alla fall hinna:
Beställa däck till epan.
Spackla om lite på "krigsskadan".
Övningsköra massor!

Sen har jag inte mycket mer planer hurrni. ;) 

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: