uthämtat packet, som kommit från shock!


Hihihi, hämtade ut mitt paket som jag beställde från shock idag! Här är klänningen som jag ska ha till avslutningen (och övriga sommardagar, anser inte att man bara kan ha den på "festliga" tillfällen känns ju tråkigt)


Köpte också den här underbara kjolen. Jag har aldrig riktigt gillat det här med att ha tröjan/linnet innanför kjolen/byxorna men till den här var det riktigt fint!


Och underbar tröja.


Jätte gulligt armband jag fick av mami!

Har inte skrivit det på bloggen men har gett mig själv ett löfte. Att verkligen ta tag i mitt liv och göra det bra, ska verkligen nu lägga av med godis på vardagar! Anser att man inte ska behöva frossa hela tiden i goda saker, jag tycker det smakar godare då man väl gör det om det är sällan alltså.

Sen ska jag gå på gymmet minst en gång i veckan och så ska jag jobba hårdare i skolan. (I alla fall det som finns kvar av den)

Sen på måndag kanske händer en rolig sak jag skriver om då!

Tog igen det dagar jag nu inte bloggat. Ganska fint tycker jag. Undra om någon egentligen orkar läsa?

Ska nu vidare till coop med Hanna. Vet inte vad vi ska göra där men ska tydligen dit. 

hejdå vi hörs då vi hörs!

P.s väntar på två andra paket i ett är det ett par skor och den andra earcuff!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: