bara för jag är söt

Tänkte jag skriva att jag nyss varit ute och övningskört med pappas gamla volvo! Så hade jag ingen bild på skrothögen... Men jag är grym enligt mig själv! Det enda jag inte kan är att veta när jag ska växla... Men det kommer längre fram. ;) Imorgon ska jag och daddy ut och köra... Hoppas man inte har ihjäl någon, var faktiskt nära att jag körde in i en husvagn. 


It's spring time! And soon summer.

Sen tänkte jag förmedla att nu har ju det börjat med uppkörningar så snart kommer jag få köra upp och sen kommer jag göra provet och i slutet av månaden kommer jag säkert ha både kort och epa. ;)

Nu ska jag dra en liten sån här fråga, fast jag inte brukar få så mycket svar... Men det jag undrar är om jag ska blogga oftare? Om bara liten random saker som det här? Eller bara om det är något jag verkligen tänkt igenom som jag ska berätta om? Ni får bestämma det är ni som ska läsa det.

Så kommentera och tyck till!

Ska försöka ta mig i säng nu. Har varit så sjuk trött idag så det är inte sant. :)

bye


jullan

Jaaaaa det ska du :D hehe fast jag ska väl inte säga nåt egentligen, men nu handlar det ju om din blogg ;)

matilda

du ska blogga oftare!!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: