nya månaden rymden... mars

1 mars. En ny månad. Den här månaden känns som den kommer vara extra bra. Säkert för de är sportlov och allt snart men annars också. Känns som den kommer vara grym!

Jag sitter hemma och hostar som en idiot har gått 8 dagar med den här satans hostan nu så kanske får åka till en läkare. Hoppas de langar över någon medecin som gör mig bra direkt för just nu kan jag inte skratta utan att hosta så jag har inte kunnat skratta normalt på 8 dagar, de är ju hemskt. :(

To do list for the day:
1. Göra all matte jag inte gjorde igår. *tagga prov imorgon då jag missar det idag*
2. Städa mitt rum.
3. Tvätta kläder.

Kommer snart ett nytt smink, kan säga att de kommer vara djurinspirerat överväger mellan två djur får se vilket senare. ;)

På tal om drömmar så drömde jag något inatt (orkar inte berätta) sen drömde jag att jag berättade för Jossan så då jag vaknade kändes de ju så verkligt då jag till och med hade berättat för någon, haha. :o

jojo, hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: