lite hjälp?

Iiii... Onsdags... Igår! Var jag och väntade med Julia på hennes taxi, så under tiden skrev jag på min reflektion, jag skrev den på mobilen på bloggen (hänger ni med?) och så sparade jag den som utkast så jag kunde använda den då jag kom hem... Problemet är att jag inte får bort utkastet och inte tänker jag ladda upp hur jag tycker mitt arbete gått och så vidare? ;)

Så om någon underbar människa vet hur man ska göra för att få bort det så släng in en kommentar va! För det driver mig till vansinne...


Oförberedd bild. Citat av min moster: Det är inte fett! Det är bara mer kurvor.
Jo, ja jag är inte tjock men jag börjar gå upp! Så ja, ska försöka förhindra att bli fet. ;)

Annars tar jag en hemma dag efter allt pluggande och taggar marknaden imorgon! WOHO, ska dit med Erica, får se om jag köper något roligt eller om det bara blir att glida. Roligt kommer det då vara det är det alltid.

Kommentera nu om mitt problem!

puss&kram


Anonym

de försvinner ju efter ett tag :)

jullan från mobilen

Jaaa jag har fan 4 utkast! vet inte hur jag har fått bort dem förut :(

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: