lilla vm

En av det bästa sakerna man längtar till under ett år är lilla vm. För er som inte vet vad lilla vm är så är det att olika lag från norrland i till exempel, hockey, handboll och basket. Som kommer till Gällivare/Malmberget och spelar under en hel helg från fredag till lördag. Så sjukt kul för alla från från Gällivare är där tillsammans och man träffar nya och gamla vänner och känns så grymt kul. Kul att kolla matcherna med men jag har typ aldrig fokusen i det. ;)

Jag kommer fara dit med Jullan hela helgen för idag (lördag) har vi umgåtts ett helt år så de här är ungefär våran helg. 


Första bilden jag har på både mig och Julia!♥ Sommar

Till Julia: Så klart måste jag skriva en jobbig text om hur bra du är! För de vill jag att du ska veta, vill ju göra något för dig nu när de gått ett helt år med oss och vårt trams.
När vi första gången umgicks klicka det direkt och det fanns inga konstiga pinsamma känslor vi hade roligt direkt och vi förstod varandra. Snabbt blev vi vänner och jag minns hur mycket jag saknade dig då du for till skåne. Dagarna och veckorna gick och en dag insåg jag hur mycket du betydde för mig, men det du inte vet är att jag var jätte rädd att säga att jag älskade dig för jag trodde du inte skulle säga detsamma!
Du har hunnit under den här korta tiden kommit mig långt in på livet och både du och jag vet att jag har öppnat mig för dig om mitt inersta för jag litar på att du aldrig skulle svika mig


Du är underbaraste vännen man kan hitta och du är speciell som ingen annan och du har det starkaste åsikter jag sett hos någon, du förändrade mig och mitt sett att se livet. Att se på saker och ting och de har bara varit till de bättre, du har hjälpt mig bli den jag är idag. Och jag älskar dig för de du är och allt du gjort!



RÅKADE GÖRA BAKRUNDEN VIT ORKAR INTE FÖRKLARA MEN SÅ ÄR FALLET!

hejdå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: