elli talar mode?

Nu har jag varit och kollat runt på lite hemsidor där det ska ha det senaste vårmodet. Jag vet att jag inte är den typen som har "mode" kläder men ville i alla fall titta och se vad folk skulle ha. 
Om jag vågar säga det tycker jag de är hemskt fult! Jag kanske inte är rätt person att säga det, men jag har hittills kunnat gilla modekläder. Men om jag ser folk gå omkring så här tycker jag synd om dem. 


? :o Vafan är det här för slags kläder. Med ett rep som skärp!


Modet till våren... Ha på dig ett nästan genomskinligt tält! Asså herregud.


Jo men ja... Tycker skorna kan tala för sig själva. 

Hittade allt på bubbelroom.se utom skorna som jag hittade på hm.se om någon undrar. Kanske fara ut och kampa med ett tält elda lite med speciell ved och... Ja, vet inte vad man kan säga om byxorna. :o

Förlåt till alla som tycker de här är fint, men jag var verkligen tvungen att säga att de är väl liiite till överdrift nu?

hejdå


jullan

Tycker byxorna var rätt snygga! och skorna har sin charm, men jag använder ändå inte klackar..

melinda

haha jag håller med dig elli, det ser förjävligt ut :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: