det är det som gör skillnaden

What? Seriöst om jag inte har bloggat i sömnen så har min blogg blivit... BLOGGRAPAD! Dam dam dam daaaam... Men nu vet ni det, undra om någon insåg att jag inte brukar skriva så där då jag bloggar? I så fall good for you. Tänkte faktiskt slänga in ett inlägg idag så det huvudsakliga inlägget kommer här nedanför.



The one that make you smile everytime.

The one that you miss everytime she dosen't come around.

It makes the two who make life so beautiful. 

Ville tillägna det här inlägget till mina två närmaste flickor! Kände bara idag då jag vaknade att det är dem som får mitt liv att gå runt...

Måste nämna att jag inte glömt mina andra vänner och att ni gör också stor skillnad i mitt liv och jag skulle inte klara mig utan er heller, men alla har ju vänner man är extra nära. ♥

puss på er alla, kolla uppdatering på måndag!


jullan

du är så söt elli, i love yoooou<3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: