dark sky

Ett tag sen gick jag ute med Julia och tyckte himlen var så fin i mörka blåa färger och det var där jag hittade min inspiration till mitt senaste smink. 





Många säger ofta att jag alltid använder samma smink jämnt och att jag borde ha något med färg när jag nu kan sminka så och så vidare... Men det är ju det att jag skulle inte trivas att gå ut med till exempel:

Sånt smink, asså det är ju ett val till var och en hur dem vill gå ut men jag tror inte jag skulle trivas med det. Det jag vill komma fram till är att det här senaste mörkblå sminket tror jag att jag skulle kunna använda ute någon gång. ;)

Tänkte göra ett till smink idag med olika färger men det blev mest kladdigt så orkade inte.

Ni får ha det så bra så kommer jag kanske snart med något nytt!

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: