vi kan låtsas att det är söndag!

Vi kan låtsats att det är söndag för har ändå tråkigt då jag är ensam, haha. Men har i alla fall haft skit kul under den tiden jag hunnit vara i Luleå med Linda och Sue Ellen. Har käkat massa godis och god mat och kollat filmer varje dag. Sen utöver det har vi shoppat och varit på tivoli (på midsommar) och kört vespa (moppe). Lovley lovley, älskar att vara här! Så jävla härligt. Men nu kommer lite bilder på allt jag skaffat in under min vistelse.


Bra att alla skulle vara på balkongen då jag skulle ta bilder! ;)


T-shirt med öppen rygg, fått av Linda.


Stor t-shirt fått av Linda, t-shirten slutar ungefär där bilden slutar så ni inte tror den går till knäna. ;)


Långärmad Ed Hardy, fick av Sue Ellen.


Skjorta jag fick av Linda. Blev först osäker om jag ville ha den eftersom jag tycker rosa skär sig mot mitt röda hår men det gick bra enligt mig eftersom det fanns också mycket andra färger. :)


Två enkla t-shirtar från Sue Ellen.


Min 6 månader sena födelsedags present av Linda och Sue Ellen. Borsten är jätte bra då man ska blanda färger och få bort skarpa linjer. Och lösögonfransarna är bara sjukt snygga!


Det här köpte jag för egna pengar.
Ringen och halsbandet är från Glitter och klockan från Ur och Penn. Minns inte priset på något av det!


Vann en stor choklad på tivoli, woho! Stolt tjej.

Bortskämd jag känner mig och nu ska jag dessutom få shoppa imorgon eller på måndag för 1000 kronor bara för alla fick dåligt samvete av hemliga orsaker! ;) ;)

Men nu ska hunden få komma ut på en promenad.

hejdåå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: