How can we sleep while our earth is turning...

Härlig dag!

Var och handlade (blev ett mörkblått glittrigt nagellack) och hårinpackningen och det där... Mitt körkortsfoto blev faktiskt bra så slipper skämmas varje gång jag ska dra upp det. ;)

Efter min lilla shoppingrunda for jag upp till Matilda och hon fixade sig och sen lite innan sju kanske (?) for vi ut utan några som helst planer för vad dagen skulle ha med sig... Men vi hade i alla fall en förjävligt bra dag! Har kört runt i stan, varit nära att köra in i det ena till det andra, garvat åt allting, käkat godis och druckit pk, sjungit rösterna ur oss och hälsat på massa random människor och någonstans i mitten hoppade Jossan också in i bilen, hon har också fått köra lite eftersom hon fått körkort nyligen men inte hittat någon bra epa. ;)

Körde i ungefär 5-6 timmar idag och jag är helt slut, men det är en skön sluthet(?) haha! :)



Proffs föraren citat från Matildas blogg: "Jag är väldigt imponerad över Ellis körkundskaper, helt sjukt grym hon är :) eller ja okej, förutom dom två gångerna hon höll på att köra in i två bilar." Woho, stolt!


Fyfan vad snygg, hahaha, var helt röd för var så jävla varmt i bilen (syftar mer på fejset än håret, hehe) HAHAH såg nu Matildas mun på vänstra sidan! Nice.


Proffsföraren nummer två! När den här bilden togs tänkte Jossan gömma sig i sina händer, inte smart plan då hon i så fall varken ser eller kan styra. ;) Möjligheten finns att Jossan kommer logga in och ta bort den här bilden men då är det bara fjolleri!

Tog mig cirkus en timme att skriva det här, haha. :)

Byebye


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: