that's it!

I'm weird so what's the problem? In the end you know your true friends and the one you never want to see again.

Usch började gråta efter ett tag då allting hade slutat. Saknar alla redan och fattar inte hur jag ska överleva sen efter nian, ahja... En dag i taget.

Idag kan man börja med. ;) Jag och tre andra glada tjejer har varit och badat, jag badade mest de andra var riktiga badkrukor. Efter det chillade jag med Julia på stan och sen for hem. Hade massa planer på saker jag behövde göra men har kollat tv och pluggat till provet. Inte länge kvar och börjar bli rejält nervös!

Blir att plugga hela helgen får se om jag kommer uppdatera... Kommer nog göra det för jag vill undvika att plugga, haha! ;)

Ska nu kolla klart den här filmen jag ser och läsa lite mer...

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: