min klass

Hoj, tog bort de där skit konstiga inlägget då jag snackade om då man vinkar... Jag var inte helt hundra då! ;)

Nu är jag klar för att fara på avslutningen, ska bara platta håret lite snabbt och ta något att äta.

Fyfan
vad åttan har gått snabbt och fyfan vad kul jag har haft under den här terminen. Min klass är den bästa någonsin och jag älskar alla dem! Är glad att vi bara går ut åttan nu för kommer inte klara att splittras sen i nian. :( Men nu är nu och jag är bara glad för att vi får sommarlov!



Efter avslutningen blir de fika och sandviken som jag sa i "vattna hunden" videon, fast det kanske inte hördes så bra. ;) Ahja, ganska ointressant men ville skriva det här *antagligen*!

hejdå


ida

jag trodde först att det skulle vara skönt att gå ut nian, men så var det då fan inte. du ska vara glad att du bara går ut åttan för du ska veta hur mycket jag stod och grinade bara för att jag nu har fått lämna klassen.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: