lovley weather

Imorgon har jag varit här en vecka och känner absolut ingen lust att komma hem.

Idag har varit en chill dag, jag har varit och snurrat med vespan i några timmar(?) och sen hämtat upp min mor för hon ville testa köra, efter de kom vi hem och käkade grillat och det var så sjukt gott. Efter all mat och ha kollat en usel film fick jag köra och köpa massa godis dricka och sånt blev att se en till film och nu börjar nog alla bli trötta så ska nog gå och lägga mig. Imorgon blir det shopping för hela slanten!


Min halva prins!♥ Han ska troligen få bo med mig ett tag då jag flyttar ut och börjar gymnasiet!

byee


Angelica

Tjena gulletttt :* tror jag ska ha moppe, om jag ens klarar provet hehe.. men jag kan ju alltid glida i din epa med dig ist ;) pussis

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: