love the purple

Wiih, nya brillor! Eller egentligen så hade jag inga innan men ja, har ju ett par nu! ;D Men grejen är den att jag inte är typen som använder solbrillor men skaffade nu ett par för det är dö jobbigt att köra med solen i ögonen, ser ju inte ett skit då! :o Så köpte dem här och det kanske inte syns så bra på bilderna (fuckat ljus) men de är lila så de matchar min stjärna! Smart. :D





Annars så har jag nyss blivit rånad av moster Linda och Sue Ellen ur min garderob för dem och mamma skulle ut till Nonnis på något fest skit. Så har fått sminka alla tre och var jävligt nöjd med resultatet, tyvärr får ni inga bilder för var för lat att skaffa fram kameran just då. :)

Och tidigare så har jag och Hanna bara tagit det chill till typ 18.00 för då skulle ju hon till Julia, så jag stack hem och fick pengar av mor sen for jag till coop och handlade till att göra tacos, var sjukt gott! Tror jag aldrig käkat så jävla god tacos.. Sen efter det godis och tv, härligt! 

Är himla (nytt ord för tycker jag svär så mycket) taggad för imorgon då jag ska göra sminket! Tror det kommer bli ett av det bästa jag gjort så håll ögonen öppna!

Shit! Var just inne och kollade på min blogg och såg att någon hade laddat upp en skit fin ful bild på mig, de två andra var söta men jag... Hahaha! Chansar på Jossan men känns ändå inte som hon, men ingen annan har ju mitt lösenord? I alla fall ingen som skulle ladda upp bilden.. Vafan skitsamma, det stod ju inga lögner eller så. ;)

hejdå nu då


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: