elli med epan

Hah, jag saknar Jullan och Erikan. :((

Idag gör jag en sån här snabbis vad jag hunnit idag: Lekt taxi hela dagen! Men hela dagen började med att man vinkade av bror som ska till Kina med min moster Clary och kusin Ellen, 5 veckor! :o Saknar han faktiskt.♥ Efter det for jag hem och hämtade stjärnan och skjutsade mamma till mommo. Då kom Linda, min moster och Sue Ellen, hennes tjej och ville att jag skulle skjutsa dem så Linda hoppade upp på flaket och Sue Ellen i bilen och det blev några varv runt stan. Men sen började Linda frysa så for tillbaks till mommo.

Chillade ett tag sen skulle dem ut till Nex (?) så skjutsade dem dit. Hämtade upp min syster och Rocky (enorm hund) från mommo och for och köpte korv och sen hem. Väl hemma blev det promenad med Rocky och sen la jag mig framför tv'n men efter inte så länge fick jag ett samtal som drog mig till Malmberget och tillbaks igen, Linda och Hanna var fast där. Och nu stänger jag ner min taxi verksamhet för dagen för jag är jätte trött igen och ska nog gå och sova snart. 

hejdå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: