borde ju sova

Borde faktiskt sova just nu... Eller möjligen duscha men orkar ju inte. Orkar inget. Imorgon är det avslutning, egentligen är det onödigt att jag sminkar mig och gör mig fin för efteråt ska jag och sex (tror jag) andra brudar fara och fika och sen ut till sandviken och bada, så jävla härligt! Har ju varit sjukt varmt på sistone. ;)

Woho, två videos idag, jag är så bra...


Vissa gånger hörde man inte mycket alls för det blåste så jäkla mycket... Hehe, bra jag är på att filma, men har inte vetat vilken väg jag ska hålla kameran så de blir rätt. ;)


Hahah, går lite överstyr då vi pekar på renen... (a) Men varsågod!

Det var allt jag ville få med, kan säga att jag är sjukt nervös över am-provet... Vet att jag tjatar men imorgon är det bara 3 dagar kvar! HJÄLP?!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: