bästa dagen någonsin!


Today... Or yesterday.

Seriöst awesome dag!
Först grymt härligt väder och har varit ut på stan med Stina och njutit av vädret, sen cyklade man till Jossan och grillade med henne och Hanna. Efter de blev det snabbt stan igen med Erica och Stina. Sedan for man till Stina och bastade med ansiktsmask och så vidare och snackade om allt i livet, fyfan vad härligt. Kom hem för typ 20 minuter sedan.

Hoja, gick i början av dagen med mina nya skor och fy helvete vad jag har ont i fötterna. Det är mycket högre än vad jag är van vid och så skavde det vid där det var öppen tå, har jätte ont nu och har fått värsta köttiga skavsåren under och över fötterna. :(

Ska föresten börja videoblogga bara jag hittar min överföringssladd! ;)

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: